Üdvözöllek!

Szívügyem a hordozás. Édesanyámmal mei tai-t, babaerszényt, csatos hordozót, táskákat és sok más hasznos hordozós-, babás kiegészítőt varrunk. Emellett annyi gyönyörűséget alkottam már, és még annyi minden van bennem. Nagy szerelmem a waldorf jellegű babavarrás, egyre nagyobb teret hódít az életemben. Ha tetszenek a munkáink és vásárolnál tőlünk, kérlek látogass el a BORA portálra (www.borameitai.gportal.hu ) vagy írj (borabolt@gmail.com). Köszönöm, hogy benéztél. :-)

Tetszenek a munkáink? Vásárolnál?

Itt vásárolok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lányaimnak SK

2009.01.22. 15:30 pavlikata

A lányaimnak alkotni különösen nagy örömet jelent. A szívemet is beleteszem azokba az alkotásokba, amelyeket nekik készítek. Még meg sem születtek, már egy sor olyan holmi várta őket idekint, amiket én készítettem. Persze nálunk is van mindenféle zenélő, forgó műanyag csoda, de nincs is ezzel semmi baj azt hiszem. Meg kell hogy ismerje ezeket is, a természetes anyagokból készült játékokat is, és anya keze munkáját is. A nagylányom ugyanolyan szívesen játszik a rongybabájával, mint az internetes kifestőkkel. Az én dolgom, hogy segítsek megtartani az egyensúlyt.

Ezt a halacskás mobilt az elsők között készítettem, a hozzávalók: papír, hurkapálca, fonal. Mind a két lányom imádta, sokáig figyelték, ahogy a légáramlatok mozgatták a halakat úgy, mintha tényleg egy akváriumban úszkálnának.

10x10-es szivacskockák, maradék anyagokból varrtam, a szivacs is filléres tétel volt. Állati jó játék a nagylánynak is mind a mai napig. Egymásra rakható, ledönthető büntetlenül a kistesó nagy örömére, és egy kis logikai játék is van benne, mert az oldalak témák szerint csoportosíthatók (háziállatok, vadon élő állatok, ruhadarabok, növények, stb.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A vasalható gyöngyös szivek pedig most Karácsonykor készültek, Emivel közösen csináltuk. Nem is tudom, melyikünk élvezte jobban... :)

 

FOLYT. KÖV.

 

3 komment · 1 trackback

Címkék: szélmobil szivacs kocka vasalható gyöngy

A bejegyzés trackback címe:

https://eminokrea.blog.hu/api/trackback/id/tr41895696

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: c bootcamp london 2019.04.19. 17:21:08

Lázár: a zsidók vigyázzanak magukra! - 1000 leütés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisvic 2009.01.23. 12:42:45

A kockák nagyon tetszenek, nekem is izgatja a fantáziámat, mert van "alapanyag" is hozzá :-). Én is maradék anyagokból varrom a játékokat! ;-)

Ágianyu 2009.02.07. 11:10:22

Nagyon ötletesek a kockák, lehet megpróbálkozom velük én is, van egy csomó maradékom. A mt-aid is nagyon tetszenek. De jó lenne az a képes útmutató.

pavlikata 2009.02.07. 19:27:43

@Ágianyu: Szia Ágianyu! Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek! A képes útmutató készül, szerintem jövő héten meglesz. Ha kész, szólok a fórumon!!!
süti beállítások módosítása