Üdvözöllek!

Szívügyem a hordozás. Édesanyámmal mei tai-t, babaerszényt, csatos hordozót, táskákat és sok más hasznos hordozós-, babás kiegészítőt varrunk. Emellett annyi gyönyörűséget alkottam már, és még annyi minden van bennem. Nagy szerelmem a waldorf jellegű babavarrás, egyre nagyobb teret hódít az életemben. Ha tetszenek a munkáink és vásárolnál tőlünk, kérlek látogass el a BORA portálra (www.borameitai.gportal.hu ) vagy írj (borabolt@gmail.com). Köszönöm, hogy benéztél. :-)

Tetszenek a munkáink? Vásárolnál?

Itt vásárolok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lányaimnak SK II. - kötött, horgolt

2009.01.23. 23:19 pavlikata

Kötni is anyu tanított meg még kamasz koromban. Imádtam kötni!!! Nem is tudom hány pulcsit kötöttem magamnak gyönyörű norvég- és indián mintákkal. Hova lettek?.... Sebaj, a kötés szeretete megmaradt, alkotok rendületlenül.

Ez a kedvencem, újszülött méret, Emivel a pocakomban készítettem. A horgolt virágokat is én csináltam, életem első horgolt virágai, büszke is vagyok rájuk!! Mind a két lány hordta, most gondosan becsomagolva pihen egy dobozban, hogy az unokám is viselhesse majd...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mellényt Eminek kezdtem el kötni, aztán elajándékoztam a barátnőm kislányának, Lilinek, és most Lili húga, Nelli hordja. A vállán gombos, hogy nagy buksi is beleférjen. Horgoltam hozzá egy fodros szélű kiskalapot is, kérek majd egy fotót Nelliről teljes harci díszben... :)

És itt van a legfrissebb darabom, Nócinak kötöttem, most lett kész. Mások a színek, más a fazon, de mellény a javából!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kötés horgolás

A bejegyzés trackback címe:

https://eminokrea.blog.hu/api/trackback/id/tr77898685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása