Üdvözöllek!

Szívügyem a hordozás. Édesanyámmal mei tai-t, babaerszényt, csatos hordozót, táskákat és sok más hasznos hordozós-, babás kiegészítőt varrunk. Emellett annyi gyönyörűséget alkottam már, és még annyi minden van bennem. Nagy szerelmem a waldorf jellegű babavarrás, egyre nagyobb teret hódít az életemben. Ha tetszenek a munkáink és vásárolnál tőlünk, kérlek látogass el a BORA portálra (www.borameitai.gportal.hu ) vagy írj (borabolt@gmail.com). Köszönöm, hogy benéztél. :-)

Tetszenek a munkáink? Vásárolnál?

Itt vásárolok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kedves vegyes...

2009.10.16. 11:25 pavlikata

Nem csak hordozóeszközök készültek az elmúlt időszakban. Lételemem, hogy mindig mást, mindig valami újabbat varrhassak. Imádok kísérletezni, tervezgetni, de ezt már azt hiszem írtam korábban. Szóval most következzen egy színes kavalkád:

A neszesszert Csörgő Andinank készítettem, eljött hozzánk a Csepeli Horodzós Napon, és beszélgetett a kismamákkal anyukákkal. 

 

 A játszószőnyeget csak úgy pihenésképpen varrtam, több terv is van a fejemben megvalósításra várva.

  

A táska ismerős lehet, Lici barátnőmnek készült, aki beleszeretett az enyémbe, így varrtam neki egy nagyon hasonlót. 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Timó barátnőm kisbabát vár. Hozott két "feláldozható" nadrágot, én pedig átalakítottam őket kismama-nadrággá. A pocak ívét kivágva megtoldottam puha, de erős, rugalmas pamutanyaggal. Annak idején magamnak is varrtam ilyet, a technológia tehát nem teljesen új.

 

Szilu szert tett egy pihepuha kendődarabra. Miliméterre pont akkorára, hogy tudtam belőle varrni neki egy erszényt. Felpróbáltuk mi is, bár nem a mi méretünk. Hát egy álom! Puha, ölelős, fantasztikus. Most én is kendődarabra vadászom. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül a legkedvesebb. Kati a világ legnagyobb majom-rajongója. Már a hordozós héten is egy majmos erszényben lógott a nővérén. Kati 3 éves lett és az anyukája megkért, varrjak neki egy majmos gyerekmeitai-t. Az ajándékot megtoldottam egy majmos párnahuzattal. Mindkettő telitalálat volt, a képek önmagukért beszélnek! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: táska patchwork babahordozó játszószőnyeg babaerszény babazsák kismamamruha neszesszer

A bejegyzés trackback címe:

https://eminokrea.blog.hu/api/trackback/id/tr301453848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása